Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος

Εμπιστευθείτε το service123.gr για τον τεχνικό έλεγχο της συκευής σας – Απολύτως δωρεάν!

Αν έχετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα με τη φορητή σας συσκευή (smartphone ή tablet) και είστε εκτός εγγύησης, απλά και γρήγορα με ένα κλικ συμπληρώστε την αίτηση στην αρχική σελίδα του www.service123.gr.

Άμεσα θα έχετε επικοινωνία με ειδικό συνεργάτη της τεχνικής ομάδας του service123.gr για επιβεβαίωση των στοιχείων σας καθώς και την επαλήθευση της διεύθυνσης που το συμβεβλημένο courier θα έρθει να παραλάβει την ίδια ή το αργότερο επόμενη εργάσημη ημέρα τη συσκευή σας.

Εσείς το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να προετοιμάσετε τη συσκευή σας για να την αποστείλετε σε εμάς.

Ειδικότερα:

- Αφαιρέστε από τη συσκευή σας τυχών θήκες ή άλλα εξωτερικά αξεσουάρ που μπορεί να έχετε προσθέσει.

- Συμπεριλάβετε το φορτιστή της συσκευής σας, εκτός αν γνωρίζετε πως αυτή φορτίζεται από standard φορτιστές π.χ. mini USB κτλ. Αν η συκευή σας προϋποθέτει κάποιο πιο εξειδικευμένο φορτιστή, η τεχνική διάγνωση ενδεχομένως να καθυστερήσει.

- Κρατήστε σε κάποιο αρχείο (φυσικό ή ηλεκτρονικό) τα πιο ευαίσθητα ή χρήσιμα δεδομένα που έχετε στη συσκευή σας. Σας ενημερώνουμε πως το service123.gr δεν θα προβεί ποτέ από μόνο του και χωρίς συνεννόηση μαζί σας σε τυχών διαγραφή ή αλλοίωση των δεδομένων που περιέχει η συσκευή προς τεχνικό έλεγχο. Επίσης σας διαβεβαιώνουμε πως η συνεργασία μας μαζί σας, διέπεται από συμφωνία πίστης και εχεμύθειας και θέλουμε να μας εμπιστευτείτε πως καμιά πληροφορία ή δεδομένο που έχετε στη συσκευή σας δεν θα εξαχθεί ή θα προβληθεί, χωρίς την έγγραφη συγκατάθεση σας. Σας ενημερώνουμε επίσης πως υπάρχει δυνατότητα να επιλέξετε και ως υπηρεσία τη διαδικασία δημιουργίας αρχείων ασφαλείας των δεδομένων σας από το service123.gr, κάτι που μπορεί να σας διασφαλίσει τα πολύτιμα δεδομένα σας από οποιαδήποτε ατυχία στο μέλλον.

- Εφόσον κρίνετε πως δεν απαιτείται για την επιδιόρθωση, κρατήστε τυχών εσωτερικές κάρτες μνήμης (π.χ. miniSD, κτλ.). Φυσικά, εφόσον παραλάβουμε με τη συσκευή σας μια τέτοια μονάδα, θα ενημερωθείτε άμεσα για την κατάσταση της και α προστατεύσουμε τα δεδομένα που περιέχει, όπως και τα υπόλοιπα υλικά που θα μας στείλετε.

- Εφόσον η συσκευή σας απαιτεί για την επιδιόρθωσή της κάποιο προσωπικό κωδικό ή άλλου είδους προστασία, παρακαλούμε σημειώστε την μέσα στη συσκευασία ή να είστε έτοιμοι να την πείτε προφορικώς στον ειδικό συνεργάτη του τεχνικού τμήματος που θα σας καλέσει.

- Προαιρετικά, δείτε αν έχετε το αρχικό κουτί της συσκευής σας, όπως ακριβώς το είχατε προμηθευτεί.

Μόλις παραλάβουμε το δέμα με τη συσκευή και τα τυχόν παρελκόμενα που τη συνοδεύουν από την συμβεβλημένη εταιρία courier, η ομάδα των ειδικών της service123.gr θα αναλάβει να φωτογραφίσει το πακέτο και το περιεχόμενο του και θα σας ενημερώσει ηλεκτρονικά για την κατάσταση που αυτό παρελήφθει.

Στις επόμενες 24 ή 48 ώρες θα λάβετε επίσης και την αναλυτική τεχνική διάγνωση της συσκευής σας με επιλογές και λύσεις για τη συνέχεια της επιδιόρθωσης, αντικατάστασης ή απόσυρσής της.

Τόσο απλά, όσο το 1-2-3!