Όροι Συναλλαγών

 

Σας ενημερώνουμε ότι κάθε συναλλαγή με το service123.gr και την εταιρεία μας διέπεται από τους παρακάτω γενικούς όρους. Επικοινωνήστε μαζί μας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειάζεστε σχετικά με τους Όρους Συναλλαγών.

 

  1. Φ.Π.Α.

Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος Φ.Π.Α.

 

  1. Online Παραγγελία

Μπορείτε να παραγγείλετε τα είδη που σας προτείνουμε για την επισκευή, την ανταλλαγή ή την απόσυρση της συσκευής σας από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, μέσω της διαδικασίας του καλαθιού αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής. Το εξειδικευμένο προσωπικό του service123.gr είναι στη διάθεσή σας με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, για να σας συμβουλεύσει τόσο κατά την επιλογή των προϊόντων, όσο και κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.

 

  1. Άρνηση/Ακύρωση παραγγελίας

Επιθυμία μας είναι η άριστη εκτέλεση των παραγγελιών με πλήρη ικανοποίηση του πελάτη. Το service123.gr δύναται να αρνηθεί την εκτέλεση κάποιας παραγγελίας χωρίς προειδοποίηση και ευθύνη. Κάθε παραγγελία επιβεβαιώνεται τηλεφωνικά, ενώ αδυναμία επικοινωνίας στο καταχωρημένο email αλλά και τηλέφωνο, οδηγεί σε αυτόματη ακύρωση της παραγγελίας. Παραγγελίες με τρόπο πληρωμής «Τραπεζική κατάθεση» παραμένουν σε ισχύ για 3 εργάσιμες ημέρες και εάν δεν έχει πραγματοποιηθεί η πληρωμή, ακυρώνονται, εκτός αν υπάρξει διαφορετική συμφωνία μεταξύ του πελάτη και εμάς. Παραγγελίες μη διαθέσιμων προϊόντων επίσης ακυρώνονται εκτός εάν υπάρξει διαφορετική συμφωνία.

 

  1. Συναλλαγές Με Πιστωτική Κάρτα

To service123.gr χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες ηλεκτρονικών πληρωμών της EUROBANK με κρυπτογράφηση SSL / TLS 1.1 και πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Η συναλλαγή γίνεται κάτω από την ασφαλή πλατφόρμα SSL και η χρέωση της κάρτας είναι άμεση.

Ενημερώνουμε τους πελάτες μας ότι ακολουθούμε πολιτική επιβεβαίωσης των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας, για τη δική σας ασφάλεια. Επιλέγοντας αγορά με πιστωτική κάρτα, αποδέχεστε αυτόματα τους όρους συναλλαγής μας:

- Το service123.gr ενδέχεται να ζητήσει από τον πελάτη να προσκομίσει κάποιο αποδεικτικό στοιχείο σχετικό με την διεύθυνση κατοικίας του ή κεκαλυμμένο αντίγραφο της πιστωτικής του κάρτας, πριν την οριστική εκτέλεση της παραγγελίας.

- Το service123.gr δικαιούται να ζητήσει επιβεβαίωση συναλλαγής από την εκδότρια Τράπεζα της Κάρτας του κατόχου. Στην περίπτωση κατά την οποία, λάβει αρνητική απάντηση ή δεν λάβει καμία απάντηση, δικαιούται για λόγους διασφάλισης, να ακυρώσει την αγορά και να επιστρέψει στο ακέραιο το ποσό της συναλλαγής στον πελάτη χωρίς άλλη υποχρέωση, μέσω της πιστωτικής του κάρτας (ακύρωση: cancel/void ή επιστροφή: refund). Η ενημέρωση του πελάτη για την παραπάνω ενέργεια θα πραγματοποιείται μέσω e- mail ή τηλεφωνική επικοινωνία, στα στοιχεία τα οποία έχουν δηλωθεί κατά την παραγγελία.

- Πιστωτικές κάρτες ξένων χωρών εκτός Ελλάδος είναι πιθανό να μη γίνουν αποδεκτές από το σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

- Χρήση προσωπικής πιστωτικής κάρτας για αγορά από διαφορετικό άτομο ή προς διαφορετική επιχείρηση είναι πιθανό να μη γίνει αποδεκτή από το σύστημα ελέγχου ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

- Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.

 

  1. Όροι πώλησης / παράδοσης προϊόντος

Τα εμπορεύματα παραδίδονται στους χώρους της εταιρείας μας (πωλητής) και μεταφέρονται για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή. Τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα του πωλητή έως την πλήρη και οριστική εξόφλησή τους. Η εξόφληση αναφέρεται πάντα και μόνο στο σύνολο της αξίας όπως αυτή αναφέρεται στην απόδειξη και αποδεικνύεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πωλητή ή εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας προς τον πωλητή ή εμπρόθεσμη πληρωμή του συνόλου των αξιογράφων που ο αγοραστής παρέδωσε στον πωλητή.

 

Σύμφωνα με το Ν.4446/2016 αρ. 69 παρ. 2 οι αγορές που είναι ίσες ή ξεπερνούν το ποσό των 500 ευρώ δεν δύνανται να εξοφληθούν με μετρητά. Συνεπώς, οι προτεινόμενοι τρόποι είναι είτε η τραπεζική κατάθεση- τραπεζική μεταφορά μέσω e-banking είτε η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

 

  1. Ευθύνη παραλαβής πελάτη

Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα και στη συνέχεια σε εμάς γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

 

  1. Διακύμανση τιμών / Οριστική συμφωνία τιμής

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, δηλώνετε ότι έχετε αποδεχθεί το τίμημα των προϊόντων ως δίκαιο και εύλογο. Λόγω της ταχείας και μεταβλητής αγοράς πληροφορικής, δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.

 

  1. Ακύρωση Παραγγελίας

Οι παραγγελίες που τοποθετούνται, ανεξάρτητα του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξει ο πελάτης, θεωρούνται τελικές και οριστικές. Κάθε παραγγελία δημιουργεί την αυτόματη υποχρέωση πληρωμής της πλήρους αξίας της παραγγελίας. Ακύρωση παραγγελίας δεν είναι εφικτή. Το service123.gr δεν διαθέτει πολιτική επιστροφής χρημάτων μετά την παραγγελία, εκτός του νόμιμου δικαιώματος υπαναχώρησης, ούτε πολιτική αλλαγών μετά την οριστική αποστολή των προϊόντων ή την παραλαβή τους από το κατάστημα.

 

  1. Εγγυήσεις-Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία έχει διάρκεια έξι (6) μηνών για τις συσκευές που αναφέρονται ως ελεγμένες ή επισκευασμένες από την εταιρία μας (serviced123) και δώδεκα (12) μήνες για τις συσκευές που αναφέρονται ως νέες (NEW) ή outlet και καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και μόνο στο κέντρο επισκευής της εταιρίας μας.

 

  1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή ολοκληρωθεί με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Η ομάδα του service123.gr θα είναι στη διάθεσή σας για να εξετάσει άμεσα το αίτημά σας και εάν αυτό εγκριθεί, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Η εξέταση ενός φορητού ή σταθερού υπολογιστή, ενός tablet ή ενός κινητού, δεν περιλαμβάνει την εξέταση του τρόπου λειτουργίας του λειτουργικού συστήματος (Windows, Android) και κατά συνέπεια μπορεί να ολοκληρωθεί χωρίς τη χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, προϊόντα τα οποία παρουσίασαν βλάβη (αυτά καλύπτονται από πλήρη αντικατάσταση μέσω της πολιτικής DOA) ή προιόντα που επέστρεψαν από service, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κοκ

Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά τεχνολογίας, δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το κατάστημά μας ή από άλλο κατάστημα. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, η αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.

 

  1. Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος: Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Για τις λοιπές περιπτώσεις Επιστροφής Προιόντος (Dead on Arrival ή Υπαναχώρηση): Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος, καθώς και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.